Jordemoderforeningen

Jordemoderforeningen er en faglig organisation for de ca. 2.700 jordemødre i Danmark. Foreningen varetager både forhandlingen af jordemødres arbejdsvilkår herunder løn og fagets fortsatte udvikling.

OVERVIEW

The site jordemoderforeningen.dk presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have examined eighteen pages within the web page jordemoderforeningen.dk and found forty-one websites interfacing with jordemoderforeningen.dk. There is one social network sites retained by jordemoderforeningen.dk.

JORDEMODERFORENINGEN.DK TRAFFIC

The site jordemoderforeningen.dk is seeing a fluctuation amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for jordemoderforeningen.dk

Traffic ranking (by month) for jordemoderforeningen.dk

Traffic ranking by day of the week for jordemoderforeningen.dk

Svenska Barnmorskeförbundet - I livets tjänst sedan 1886

300 år i livets tjänst jubileumsboken. Svenska Barnmorskeförbundet är barnmorskornas professionsorganisation. Förbundets ändamål är att främja barnmorskans professionella utveckling samt kunskapsutveckling och forskning inom barnmorskans verksamhetsområden med fokus på sexuell och reproduktiv och perinatal hälsa. Barnmorskeförbundet stödjer danska barnmorskors kamp. Härmed inbjuds du som medlem att delta .

Traumeterapeut jordemoder i Ballerup Læs om behandlinger

Stresshåndtering, mindfulness og viden om nervesystemet. FØDSELS DEPRESSION få glæde og overskud til dit lille barn. et redskab til at bearbejde traumatisk fødsel.

Din Sundhedsfaglige A-kasse - kun for sundhedsuddannede

Kan du vælge, om du vil have dit efterlønsbidrag udbetalt skattefrit. Læs, hvad du bør overveje,. Inden du træffer dit valg her. Som medlem af DSA kan du. Købe en lønsikring som et trygt. Klik her for at læse mere. Få hjælp til at rekruttere. Har du en ledig stilling? Kontakt DSA, så hjælper vi. Med at finde den rette. Er du ledig eller opsagt? Tilmeld dig et af vores. Temamøder om fx stress,.

kvinderettigheder i u-lande, kvinder, rettigheder, udvikling, bistand

KULU - Hvem er vi. Historie, formål og program. KULU arbejder for kvinders og pigers rettigheder i FNs verdensmål for bæredygtig udvikling. KULU samarbejder med lokale, stærke kvinder i nogle af Afrikas fattigste og skrøbeligste stater.

WHAT DOES JORDEMODERFORENINGEN.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of jordemoderforeningen.dk Mobile Screenshot of jordemoderforeningen.dk Tablet Screenshot of jordemoderforeningen.dk

JORDEMODERFORENINGEN.DK SERVER

We caught that a lone page on jordemoderforeningen.dk took one thousand four hundred and thirty-seven milliseconds to download. Our web crawlers could not observe a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
194.28.252.7

SERVER OS

We discovered that jordemoderforeningen.dk is employing the Apache/2.2.22 (FreeBSD) PHP/5.2.17 with Suhosin-Patch mod_ssl/2.2.22 OpenSSL/0.9.8n DAV/2 server.

Jordemoderforeningen

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site has the following on the homepage, "Feriegodtgørelse i stedet for ferie med løn." We noticed that the web page also said " Sygdom i forbindelse med ferie." It also stated " Løntabeller for regioner og kommuner. Lønforhandling for jordemødre med overbygningsuddannelse. Orlov til arbejde i Grønland Udstationering. Aftalebaserede job på særlige vilkår. Oversigt over TR fordelt på fødested. Hjælp til revisor og regnskab. Hvad laver en jordemoder? Nr 1, 2018."

SEEK MORE WEB PAGES

JORDEMODERHUSET

Gå ikke ned på udstyr! Nu kommer den dejlige sommer. Steghede eftermiddage, lange gåture, op på cyklen og en dejlig middag på terassen. Eller er du stadigvæk på arbejde? Fredag den 1. Frédérick Leboyers klassiker fra før verden gik af lave. Sæt dig tilbage og nyd.

KEBIJAKSANAAN

Tiba-tiba berserasi dengan rasa segar di seluruh sendi-sendi kita. Makanya syukur pun, bila dilihat dari jendela hati kita, rasanya tak pernah cukup untuk mengimbangi nikmat-nikmat Allah swt. Kesadaran betapa segala puji hanya layak bagiNya, dan kesadaran betapa pujian kita tak layak untuk selayakNya dipuji, bahkan ketakberdayaan untuk mensyukuri karena ketakterhinggaan nikmatNya, justru adalah cara syukur kita yang benar.

jorden-the-hedgehog jack the hedgehog DeviantArt

This is the place where you can personalize your profile! By moving, adding and personalizing widgets. You can drag and drop to rearrange. You can edit widgets to customize them. The bottom has widgets you can add! Some widgets you can only access when you get Core Membership.

Jorden van Foreest

My name is Jorden van Foreest. I was born in Utrecht 30 april 1999. I come from a chess family. I play for JSV Sissa. My current teacher is Sergey Tiviakov. For chess training I use the app realchess. In the age category under 14. More information about my chess achievements can be found on my Fide page.